Tide Eye

Happy Tuesday!



Feliz Martes




Hi everyone!  Hope you had a wonderful Memorial Day weekend!  My little family and I were down in Dallas with family and friends and had a wonderful time!!  Here is a look at one of my outfits for a morning out to breakfast, this dress is super cute and easy going.  I even used it as a swimsuit cover up because the back is darling.

Thank you for stopping by the blog today!  As always I look forward to sharing my days with you.

Como estan chicas?  Que tal pasaron su fin de semana?  Mi familia y yo viajamos a Dallas a visitor a unos amigos y la pasamos muy lindo.  Fue un fin de semana de relajo y de compartir con familia y amigios.  Una de las mananas que salimos a desayunar use este vestido que es muy fresco y comodo, el detalle de la espalda es lo major del vestido, incluso lo use como una salida de ropa de bano.

Espero que les haya gustado el post del dia de hoy, como siempre a mi me da mucho placer compartir con ustedes mis dias y aventuras.

Xo, VB

Outfit:
Detalles:

Dress: Raviya via Macy's ( sold out ) similar style here and on sale 
Bandeau: Target
Wedges: Target ( old )
Handbag: Louis Vuitton
Sunglasses: Tom Ford ( sold out, love these ones )







Comments

Popular posts from this blog

Bold and Bright

A Romance with Lace

A Summer Basic :: Plus 5 Bomber Jackets I'm Currently Loving